Friday, 2 November 2012

pengalaman baru

* semalam punya cite ni baru nak catit ri ni*

setelah mencecah puluhan...
akhirnya dapat jugak jumpa lelaki yang betul2 berani tamil untuk kehadapan memperkenalkan diri dia untuk berkenalan !

sangat teruja..tapi masih RASIONAL..

masih terngiang2 kata pemuda tuh..
" awak kita hanya akan berjumpa hari ni je.. esok x tentu lagi ".

HEBAT ! secara spontan dia boleh mengeluarkan kata-kata sedemikian rupa.. * macam novel tak? *

xpelah apepon..
saya menolak dengan penuh hormat permintaan dia atas alasan dia cuba mendekati saya dengan cara hormat..
saya kagum dengan perwatakan dia..
pemuda tu berciri-ciri seperti seorang yang serius, sederhana tingginya, berambut pendek...
*ala-ala ASHKAR* kawan saya nyatakan perwatakan pemuda tuh!

Maaf ye lelaki-lelaki di luar sana.. memang saya kagum dengan ciri2 orang seperti ini..saya suka orang yang yakin dan percaya pada diri serta berani..tapi saya minta maaf sekali lagi saya hanya berminat sekiranya anda cuba menjadi kawan dan bukan imam buat hidup saya..sebab saya dah  jumpa :) InsyaALLAH jika itu jodoh saya maka kami didekatkan dengan redha Illahi :) 


nah saya sertakan lakaran muka pemuda tuh..haha! tapi saya xdapat cam bahagian kening keatas.. LUPA DAH!!

saya tpoo je ..bukan cam ni pon muka dia HAHA..xreti lah lakar2 muka orang